neděle 26. června 2016

Ohlédnutí :)


Dnešek je úplně den stvořený pro psaní recenze. Bohužel já jsem dnes v baru a tak napíši alespoň ohlédnutí za tímto plodným knižním týdnem :) Ale jak můžete na fotce vidět i v práci se ve volných chvílích snažím dočíst povinnou četbu ke státnicím :)




Tento týden se mi podařilo ukořistit dvě recenzní knihy. Jedna opět od Jana Bauera na kterou se strašně moc těším. A druhá od Benjamína Blacka, která se tváří jako detektivka.


Podívejme se spolu na anotace.





„Bylo jedno z těch úterních letních odpolední, kdy si začínáte říkat, jestli se Země nepřestala otáčet. Telefon na stole vypadal jako někdo, kdo ví, že jej sledujete. Doprava plynula dole v ulicích a bylo tam také pár chodců, mužů v kloboucích, kteří jen tak postávali.“
Pokračovatel Raymonda Chandlera, Benjamin Black, přivedl Marlowa zpět k životu a k novému dobrodružství ve špinavých chudinských ulicích Bay City v Kalifornii. Začátkem 50. let je Marlowe neklidný a osamělý – jako vždy – a podnikání mu trochu vázne. Pak ale přichází na scénu nový klient: mladá, krásná a noblesní žena, která po Marlowovi chce, aby našel jejího bývalého milence... Hlásí se staré dobré L. A.: horké léto, déšť na asfaltu a žena se rtěnkou, popel z cigaret, vozy V8 kupé, drsní hoši, revolvery, led tající v bourbonu… Výsledky jsou vpravdě chandlerovské
O počátcích českého státu toho víme pramálo, naše vědomosti se opírají jen o drobné zmínky ve starých kronikách a útržkovité archeologické nálezy, které připouštějí různý výklad.
Dále nesmím zapomenout, že mi také konečně přišly objednané knihy z buxu. Než jsem tě poznala od Jojo Moyes a Co je tvoje, je i moje od Tess Stimson. Jsem na obě hodně zvědavá, ale musejí teď počkat.

No a na závěr přidávám fotku z mého jediného volna v tomto týdnu. Bylo vedro a tak jsem četla kde jinde, než u vody :)

Pěknou neděli!
Katy


















1 komentář:

  1. Ahojky!
    Moc pěkný článek! Jen doufej, že ti na to tvé ulejvání v práci nepřijde šéfka! :-D
    Už se moc těším na tvé recenze!
    PS: Koukám, že jsi pozměnila vzhled blogu ( hlavičku ). Vypadá to nádherně! Jsi šikulka! ;-)
    www.lavender-books.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat