středa 7. září 2016

Co mi přinese samo ZÁŘÍ


Máme tady ZÁŘÍ a s ním i knižní nákupy. Tentokrát to nebude tak slavné, ale i přesto se na všechny knihy těším.

První tři knihy jsou z posledního katalgu Knižního klubu. Zaujaly mě především svoji anotací a cenou. A ti kteří mě znají, vědí, že půjde opět především o thrillery a detektivky.






ANOTACE
Víte, kde končí láska a začíná nebezpečná posedlost?

„Jsi to ty. Samozřejmě že jsi to ty. Někdo mě dohání, a když se otočím, vidím tebe. Věděla jsem, že to budeš ty…“ Ten muž se objeví všude, kam se jen Clarissa pohne. Čeká na ni v parku, na železniční zastávce, před jejím bytem. Bombarduje ji telefonáty a esemeskami. Posílá jí dárky. A zatímco jeho posedlost mladou ženou každým dnem narůstá, Clarissa má čím dál tím větší strach, protože pomoci policie se dovolává marně. Zbývá jí jediné – trpělivě sbírat důkazy a doufat, že se jí podaří muže usvědčit dřív, než se stane něco hrozného… Mrazivý thriller o posedlosti a debut, který vychází ve více než 25 zemích po celém světě


ANOTACE
Přišla matka zmizelého dítěte o rozum, anebo jí opravdu všichni lžou?
Život Avy Garrisonové skončil toho dne, kdy se ztratil její syn Noah. Jsou to už dva roky a Avinu mysl stále halí mlha žalu, kterou se marně snažil rozehnat ošetřující personál psychiatrické léčebny. Noahovo tělo nebylo nikdy nalezeno a všichni se domnívají, že utonul po pádu z mola. Vlastně si to donedávna myslela i Ava...
Po návratu domů začnou Avu trýznit znepokojivé vjemy: slyší křik z Noahova pokoje, pak ho zase zahlédne, jak bloumá na břehu jezera... Rodina, psycholožka i manžel se začnou obávat, jestli nadobro nepřišla o rozum. Anebo se bojí spíše toho, co by Ava mohla zjistit?
Ava už sama netuší, co je vlastně pravda. A čím hlouběji se do svých vzpomínek noří, tím mrazivější strach ji svírá. Teď už ví, že synovo zmizení nebyla nejhorší událost jejího života. Tahle noční můra skončí až tehdy, kdy Ava pozná celou děsivou pravdu.




ANOTACE

Jak daleko byste zašli, abyste pomstili toho, koho milujete?
Brünhilda Blumová doufala, že tajemství, které dávno pohřbila, již nebude muset nikdy odkrýt. Pak ale za podivných okolností zemře její manžel a Blumové se z minuty na minutu zhroutí svět. Brünhilda plánuje pomstu. Především si však klade otázky: Co se doopravdy stalo? Proč musel Mark zemřít? Když najde odpovědi, začne jednat. Nemilosrdně.
Jak toho může být schopná?
Odpověď na to leží v minulosti staré mnoho let




Poslední knihu mám již doma a dostala jsem ji jako dárek od své polovičky. Jen tak. Je to můj nejoblíbenjší horor a titul Stephena Kinga. Neobjevila jsem lepší. Je to prostě mistrovský kousek hororového mistra.





ANOTACERodina Creedových se usadí ve starém domě v půvabném prostředí venkova státu Maine. Otec lékař, krásná žena, rozkošné děti. Zdálo by se, že nic nemůže překazit jejich štěstí....Avšak objevuje se Cosi, co mrazí krev v žilách, Cosi strašnějšího než sama smrt. Cosi nesrovnatelně příšernějšího a silnějšího...


Jestli ještě přibude něco nového do mé sbírky, těžko říci.Je ale jasné, že se budu častěji objevovat v Brně a tam jsou levné knihy přímo na nádraží.

A abych nezapomněla. Navázala jsem spolupráci s portálem CHRUDIMKA.CZ
Pěkný den :)
Katy




26 komentářů:

  1. Pěkné kousky,hlavně jsem zvědavá na Přítelkyni smrti,co na ni povíš :-)) Dara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na ni zvědavá. Zaujala mě strašn anotace :)
      Katy

      Vymazat
  2. Vcera jsem si koupila pritelkyni :D, denik jsem kdysi zacla cist a nedocetla a King je srdcovka ;) Hezky vyber xxx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mám asi stejný vkus :D Nebo spíše nápady :D King je srdcovka už od mládí :D
      Katy

      Vymazat
  3. Přítelkyni smrti si s Michalem také chceme pořídit, a číst ji oba dva :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k nové spolupráci! :)
    Deník mého stínu je sice fajn, ale není to nic převratného... takový lepší průměr :)
    Přeji pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      Nemůž mít v knihovně samé pecky, když se nebude líbit, udělám radost někomu jinému :D
      Katy

      Vymazat
  5. Přítelkyně smrti mě taky zaujala a to tenhle žánr nevyhledávám. :D Gratuluji ke spolupráci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem naopak příznivec těchto knih :D
      Děkuji moc :)
      Katy

      Vymazat
  6. Samý zajímavý knížky. Hlavně Deník mého stínu si chci už nějakou dobu přečíst.

    OdpovědětVymazat
  7. Knihy vypadají zajímavě, i když to není zrovna můj žánr. I tak ti ale přeji příjemné čtení a ať jsou všechny knihy přinejmenším uspokojivé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      Já jsem nadšenec takového toho krimi atd. Normálně se v životě moc směju tak potřebuju drama :D
      Katy

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Už jsem v něm až po nos :D Miluju tu knihu a jsem ráda, že ji mám :)
      Katy

      Vymazat
  9. Ja čítam síce skôr trošku iné knihy, každopádne knihy vyzerajú zaujímavo a snáď také aj budú :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému sedí něco jiného, ale myslím, že se mi budou líbit :)
      Katy

      Vymazat
  10. Nad Deníkem mého stínu jsem taky uvažovala, i kvůli té ceně. Ale teď jsem se stěhovala a převážet všechny ty knížky byl porod :D Proto teď budu více přemýšlet, než nějakou knížku zase dotáhnu do bytu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No až se mi budeme stěhoat tak se bud proklínat. Přítel už ted kroutí oči před každou novou knihou :D
      Katy

      Vymazat
  11. Kendalová a Lisa Jackson na mě taky čekají. Přítelkyni mám na seznamu :) A Řbitov zviřátek jsem četla, byla to má první Kingovka, ale vůbec mě nechytla. Tak si od té doby říkám, jestli dát autorovi ještě šanci :) Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si myslím, že King prostě není pro každého. Moje sestra ho zas tak moc ráda nemá, nebo spíše ne tuhle knihu, ale je pravda, že některé knihy zase naopak žere. Třeba Zelená míle je lepší než film :)
      Katy

      Vymazat
  12. Máš v plánu samé zajímavé knihy :) Lákavě vypadá Přítelkyně smrti a Deník mého stínu :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy zajímavé :D když to není povinné, myslím, že to znáš :D
      Katy

      Vymazat
  13. Krásné přírůstky, Řbitov je moje srdcovka a na tvůj názor na Přítelkyni smrti jsem velice zvědavá, sama se na ni chystám :) ale já chci vlastně zkusit i Lisu Jackson a Deník mého stínu vypadá rozhodně taky zajímavě - takže vlastně všechno :D no, nic, to byl tedy smysluplný komentář.
    Tak se měj krásně a užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě úplně tě chápu. Chtěla bych taky všechny knihy přečíst :D Tedy ty co se mi líbí :D I takovéto komentáře miluju :)
      Katy

      Vymazat