pátek 11. března 2016

Hlubina temných strachů - Fran KRAUSE




 Hlubina temných strachů 
  Fran KRAUSE*  Vydavatelství ARGO2015

  překlad : Richard KLÍČNÍK   

Detaily : 144 stran
                   pevná vazb



ANOTACE : Ďábelsky zábavná sbírka 101 komiksů, které zkoumají naše nejpříšernější, nejkomičtější i nejbizarnější strachy – a nebezpečí číhající za každým rohem! Fran Krause začal původně kreslit svoje fóbie, aby se s nimi vyrovnal. Po publikování na Facebooku se ale dostavil nejen nečekaný úspěch, ale také další náměty – fanoušci posílali kreslíři svoje vlastní děsy. Tak se zrodil fenomén jménem Hlubina temných strachů. Celobarevné komiksové stripy potěší všechny čtenáře, protože dokazují, že ti ostatní kolem nás jsou ještě divnější než my sami.


Fran KRAUSE


RECENZE : 
      Díky svémuíteli jsem se dostala také k četbě komiksům. Doteď jsem znala pouze tak Kačera Donalda, Čtyřlístek a Watchmen. No a teď stojím před těžkým úkolem napsat recenzi.  Sice je to knížka plná obrázků, ale přesto se mi to nepíše zrovna lehce. 

          Fran Kraus se jednoho dne rozhodl sepsat všechny svoje iracionální fobie. Například že si omylem vydloubne oči nebo že mu někdo neodpoví na pozdrav a on zjistí, že je už mrtvý. Pak je spojil s fobiemi všech svých fanoušků a tím dostáváme jednu velkou hlubinu temných strachů.
         Během čtení jsem i já sama objevila své skryté , pro mě již směšné obavy.  Podstatou knihy bylo pro Krause osvobození a vyrovnání se se svými fobiemi.  K  tomu mohl přidat svoji velkou vášeň kreslení a my si můžeme užívat fenomén : Hlubina temných strachů.


       Kniha obsahuje celkem 101 komiksů v kreslené podobě a díky nim se budete konečně cítit skvěle, protože zjistíte, že všude kolem Vás jsou ješ více podivní lidé, než jste vy sami.  
   
Malá ochutnávka na závěr :)








HODNOCENÍ :    
       Můj první komiks a hned trefa do černého. Hrozně si cením spolupráce spisovatele se svými fanoušky a závěrečné děkování pro každého zvlášť. Nápad sepsat iracionální strachy a sebrat odvahu se podělit stvořilo naprostý fenomén.  Jednoduchá kresba s krátkým textem Vám zaručí jednoduché čtení a rozhodně se u toho pobavíte. 

Opět tedy 5 z 5.

                                     

Podrobnosti

  • Počet stran: 144 stran
  • Vazba: pevná vazba
  • Rozměr: 166×205 mm
  • Hmotnost: 450 g
  • Jazyk: český jazyk
  • ISBN: 9788025716601
  • Rok vydání: 2015











2 komentáře:

  1. To vyzerá ako úžasná kniha ♥ Určite sa na ňu pozriem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je úplně dokonalá. Chvilkama jsem si úplně vybavovala všechny moje iracionální strachy z dětství :)) Jenom doporučuji :)

    OdpovědětVymazat