sobota 20. února 2016

Jedinečný design Harryho Pottera





           Dnes jsem během svého brouzdání na internetu narazila na neuvěřitelnou kolekci knih Harryho Pottera.  A protože patřím mezi velké fanoušky HP a nedávno jsem si zakoupila ilustrovanou verzi prvního dílu nemohu tuto edici přejít bez povšimnutí. 


Možná si říkáte co je na ní tak zvláštního, že jde pouze jen o další nové vydání. Ale to je právě omyl. Tato edice je prostě úžasná. 








Knihy vyrobila Meg Krampf a jednotlivé díly potáhla kvalitní kůži. Na jejich hřbetu najdete kouzelnické hůlky ze světa Harryho Pottera.

Co mě ale nejvíce zaujalo? Jsou to rafinovaně zakomponované záložky, které představují jednotlivé viteály Pána zla.
(Viteál = předmět, do kterého můžete rozštěpit svoji duši. Nejtemnější magie)

Jednotlivé záložky jsou ukryty na přední straně každé knihy. Pokud se rozhodnete je nepoužívat, budou stále zdobit přebal Vaši knihy.



Jak sami můžete vidět, knihy jsou opravdu kouzelné.  Na fotkách vidíte výsledné díla HP, která  jsou prozatím jediným exponátem, jenž byly na jednorázové aukci na Ebayi. Knihy ovšem sklidily takový úspěch, že je velká šance, že se již brzy objeví na pultech.





A jaká je Vaše oblíbená edice HP? :))




4 komentáře:

  1. Tak tahle edice vypadá úžasně :o Mně se líbí tyto: https://chasingtheturtle.files.wordpress.com/2014/03/8uk-children-thomas-taylor.jpg a https://trouge.com/wp-content/uploads/2014/12/Harry-Potter-Book-Illustration-Redesign.jpg

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby byla tady, hned ji mám... I když věřím, že to bude hodně drahé, jestliže je to poctivá ruční práce kus od kusu...

    Jinak se mi hodně líbí tvůj první odkaz, mám ráda černobílé vazby. Je to ale tak pro mě :) Ale velké plus má i nově ilustrovaná verze :))

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, vypadá to opravdu skvěle :) A určitě tomu bude odpovídat i cena :/ Ale je to skvělý nápad, doufám, že se objeví i u nás ( i když o tom pochybuji :()

    touchletters.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ta cena asi nebude nejlepší :/ A jak říkáš, také mám velké pochybnosti, že by se objevila i u nás :)) Ale je to vážně škoda :))

    OdpovědětVymazat