úterý 24. ledna 2017

Deník Bridget Jones - audio

Konečně si můžete přečíst moji první audio recenzi pro portál chrudimka.cz. Pro svoji první audio recenzi na můj blog jsem si vybrala moji oblíbenou a švihlou Bridget Jones. Tato volba se ukázala jako ta úplně nejlepší. Shodou okolností Deník Bridget Jones čte Martina Hudečková a pokud Vám nic neřekne toto jméno, určitě si vybavíte hlas této úžasné dámy, která ve filmové podobě dabuje samotnou Renée Zellweger.

Takže si představte filmovou verzi Bridget Jones a porovnejte s moji recenzí na portálu chrudimka.


Opět předem děkuji za přečtení recenze a případné komentáře.


ANOTACE
V roce 1995 se na stránkách britského Independentu objevil deník svobodné třicátnice Bridget Jonesové, které dělají starosti hlavně vlastní váha, příjem kalorií, kariérní postup a „citové vydírání“ ze strany mužského pohlaví. Nikdo tehdy netušil, kam to tento literární text dotáhne. Neuplynuly ani tři roky a z Deníku Bridget Jonesové se stala přímo kultovní kniha. Deník, jehož pisatelka bývá nazývána „Adrianem Molem v ženské podobě“, vedl po několik měsíců žebříček nejprodávanějších titulů na britském knižním trhu a v roce 1997 získal prestižní cenu British Books Award za nejlepší knihu roku. Deník Bridget Jonesové nečekaným způsobem změnil život svobodných žen kolem třicítky, kterých jen v Británii žije více než milion, a k jeho obdivovatelům se dnes hrdě hlásí i někteří poslanci Dolní sněmovny, jejichž literární vkus se v posledních letech radikálně změnil.


Jak se Vám líbí audio podoba mého oblíbeného filmu?
Katy :)

4 komentáře:

  1. Četla jsem pouze první díl o Bridget a vůbec mě to neoslovilo, osobně mám raději filmy, ale myslím, že audio také nemusí být špatnou volbou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film je pecka, ale chvilkami jsem si říkala, že některé scény jsou úplně přehnané, ale po audio jsem zjistila, že jsem ráda, že je to ve filmu tak, jak to je :D

      Vymazat
  2. Bridget Jonesová mě jaksi minula, ale pokud se mohu vyjádřit k audio knihám, jako takovým, tak mám zrovna za sebou svou první. A musí říct, že jako doplňková ,,četba" k činnostem, při kterých nelze číst klasickou knihu, je to super.
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem teď začala. Při úlidu je to úžasné a na večerní odpočinek, kdy mě bolí hlava nebo oči je to nejlepší cesta místo čtení.
      A co ted posloucháš? :)

      Vymazat