úterý 8. listopadu 2016

Novinky v knihovničce #8




Na blogu Svět meziřádky jsem měla velké štěstí a vyhrála s dalšími pěti bloggerkami knihu k recenzi od nakladatelství Portál. Ani nedokáži popsat svoji radost, když jsem se o tom doslechla. Tedy spíše dočetla, měla bych být více přesnější.

Jde o knihu naprosto zvláštní. O knihu, která nás zanese do prostředí Vatikánu až k papeži. Já sama jsem zvědavá, jaká kniha bude a těším se na ni jak malá.


Jejda, já vlastně stále nenapsala, jaká to je kniha! Jde o Páté Evangelium od Iana Caldwella. Žánrem se řadí k detektivkám a thrillerům, což je přímo pro mě! Ke knize bych se měla dostat co nejdříve, ale znáte to. Mám i své resty, na kterých teď nepřetržitě pracuji. Zařekla jsem se, že jakmile dočtu knihu, musím napsat recenzi hned! Žádné odkládání jako doteď! Také proto mi to někdy trvá. Ale zase mám více prostoru k publikování jiných článků, když nečtu jednu knihu za druhou a to má své plusy.

Ještě se na závěr podívejte na anotaci ke knize a nechte se jí zlákat.
  • ANOTACE
Na sklonku pontifikátu Jana Pavla II. se ve Vatikánu chystá mimořádná výstava, která má vrhnout zcela nové světlo na původ, a především pravost slavného Turínského plátna. Pár dní před zahájením výstavy je však v zahradách papežského paláce v Castel Gandolfo záhadně zavražděn autor výstavy Ugo Nogara. Jeho dva nejbližší spolupracovníci, bratři Andreauovi, jsou vtaženi do pátrání po okolnostech jeho smrti. Rozplétání okolností Nogarova objevu, který jej stál život, nás zavede do podzemní vatikánské knihovny nejstarších kodexů, kde je uchováván i rukopis Diatessaronu, tzv. Pátého evangelia, který obsahuje klíčové informace týkající se Turínského plátna. Tím však dramatický příběh, který si svou erudicí nezadá s romány Umberta Eca a napětím s thrillery Dana Browna, teprve začíná..

Máte už někdo Páté evangelium za sebou? Pochlubte se :)
Katy

20 komentářů:

  1. Super, že knížka v pořádku dorazila. :) Taky často dojmy z recenzí nechávám uležet déle, než bych musela. :D Snažím se s tím bojovat. Někdy to vyjde, někdy ne. :) Jooo a jinak jsem ti chtěla říct, že se mi moc líbí ty tvoje kartičky s hashtagy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No neni spatna,ale nejak se do ni nemuzu zabrat 😂 ale to zvládnu, bez boje se nevzdam 😂.dekuju!
      Ty jsem vyhrala od Quacky😂😂

      Vymazat
  2. Já jsem sice na začátku, ale zatím to vůbec není tak špatné, jak jsem od jedné slečny slyšela. Jen mě trochu udivují nepřiměřené reakce hlavních postav. Ale uvidíme, kam to bude směřovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni to špatne,jeste nejsem uplne zábrana do deje. Take jsem cetla tu recenzi,ktera to vyloženě odsoudila a ja se bala. Zatim dobry,uvidime dal 😂
      Katy

      Vymazat
  3. Ten originalni obal je krásný :))))) Jinak gratuluji k výhře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju!! Originál obal je nádhernej, och!
    Ta anotace mě celkem láká :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju k výhře a ať se líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkujeme za uvedení odkazu. Přeju, ať se kniha příjemně a svižně čte. A hlavně chválím úvodní fotku blogu. Luxusní. Tos mě dostala. Tyhle krvavé hrůznosti zbožňuju a tobě se to povedlo fakt kreativně. Palec nahoru, Katy. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musi byt,jinak by to bylo k ničemu:)
      Dekuju, jeste to neni uplne ono,musim předělat cely blog 😂
      Myslim fialové boky,ale konecne je to zamereni ktere jsem chtěla a budu se venovat.
      Asi uz jen vyjimecne budou jine recenze,to uz by muselo byt 😂😂
      Katy

      Vymazat
  7. Moc se mi líbí to nové krvavé pojetí blogu, i já vyhledávám převážně žánry horor/thriller/detektivka, takže doufám, že u tebe i nadále stále více a více inspirace :)
    Nemyslím však, že zrovna Páté evangelium by bylo něco až tak pro mě. Nejprve jsem si taky pohrávala s myšlenou, že bych na Světech zkusila své štěstí, ale pak jsem si řekla, že spíše ne. Zdá se mi to trošku podobné Brownovi a to já nemusím (nebo lépe řečeno, sám Brown mě přesytil).
    Doufám ale, že tobě se knížka bude líbit a třeba po přečtení tvé recenze změním názor :)
    Měj se krásně, Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkju moc, jak jsem psala, ještě to není doladěné, třeba bok stránky, ale to snad o víkendu dodělám. Bohužel ted chodím učit do první třídy stávám na vlak každý den ve 4.30 a spát chodím dost pozdě, takže jsem ko :D
      No já se do ní prostě nemohu dostat. Je to takové já nevím jaké. :D Není to ale rozhodně špatné, myslím, že ale spousta čtenářům bude kniha dělat problémy :)
      Ještě jednou děkuji .)
      kATY

      Vymazat
  8. Gratuluji k pekne vyhre a preji hezke cteni :-)Anotace je rozhodne lakava :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni! To vypadá opravdu dobře :) četla jsem i recenzi a ta se ti teda povedla! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to moc dobře :) a musím pochválit vzhled blogu! vypadá to úžasně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Veru :) Už mám konečně nějaké blogové zaměření a to je super :D
      Katy

      Vymazat