pondělí 30. května 2016

UNBOXING #3


A je tady poslední unboxing tohoto měsíce. Moje první kniha od nakladatelství MOBA. Ráda bych tedy touto cestou poděkovala.
No a jakou knihu skrývá můj poslední květnový balík?
Věřte nebo ne, i pro mě je tato kniha velice významná. Po strašně dlouhé době se totiž jedná o českého autora! Tím jsem Vám možná asi napověděla, o jakou knihu se jedná. Ale pokud stále nevíte, pojďme se tedy na to rozbalování spolu podívat.





Už se blížíme do finále!




A je to tady :)



ANOTACE
Lukáš Trobl z Květnice, syn z nepříliš významného českého rodu, se po studiích na evangelické univerzitě v Heidelberku vrací do Čech a uchází se o místo na císařském dvoře. Upřímně řečeno se více než studiu suchopárných věd věnoval studiu šermu, v němž dosáhl značného mistrovství. V malostranské krčmě se dostane do hádky s vlašským alchymistou. Přes císařský zákaz soubojů se muži utkají a Lukáš svého soupeře lehce zraní. Druhý den ráno je Lukáš zatčen, neboť jeho protivník je nalezen mrtev.




A jak se Vám dnešní UNBOXING líbil? :)
KATY
 

1 komentář:

  1. Tak o téhle knize slyším poprvý, a i když jsem podobný druh literatury ještě nečetla, nemusela by být špatná :) Přidam si jí do seznamu.A pékné čtení přeju :)

    OdpovědětVymazat