čtvrtek 28. dubna 2016

Unboxing #1

Dnes je velký den. Přišel mi můj první recenzní výtisk!
Balíček mi přišel z Dobrých knih a nemusím ani říkat jak moc se na knihu těším.

A co že mi to dneska přišlo? Pojďme se na to spolu podívat.



Ještě chvilka napětí...


A tady ji máme v celé své kráse



ANOTACE
     Známé dokumentaristce Catherine Ravenscroftové se zničehonic objeví na nočním stolku záhadný román. Do té doby úspěšná a navenek vyrovnaná žena jako by se rázem propadla do zlého snu! Kniha se sice tváří jako fikce, do nejmenších podrobností však popisuje dávný den, kdy se Catherine stala nositelkou tíživého tajemství – tajemství, o němž věděl už jen jediný člověk na světě. A ten je dnes přeci mrtvý. Minulost rázem ožívá, Catherine se hroutí svět jak domeček z karet a jedinou možností, jak z téhle pasti vyklouznout, je dokázat, co se ten den opravdu stalo…


Anotace knihy mě strašně zaujala a jsem ráda, že mi byla poskytnuta jako recenzní výtisk. Určitě ještě dnes s ní zalehnu do postele spolu s hrnkem zeleného čaje a nadšením.



28 komentářů:

  1. Před měsícem mi také dorazil můj první recenzáček a pamatuji si, jak jsem byla nadšená. :) Takže ti přeji, ať si čtení užiješ. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skoro jsem se klepala :D Ale knihu jsem dala za dnešek a zítra snad recenze. Dle času :)

      Vymazat
  2. O knihe som ešte nepočula, ale podľa anotácie vyzerá zaujímavo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. O knize jsem již četla a líbila se mi, ale počkám, až uděláš recenzi, abych věděla, že aspoň stojí za to :))

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí za to, vůbec nelituju toho času, kdy jsem ji ji četla :)

      Vymazat
  4. Gratuluji Ti! Moje reakce při rozbalování prvního recenzáku asi ani nejde popsat :-D
    Každopádně nad Dokonalým cizincem silně uvažuji, takže jsem zvědavá na Tvůj názor! :)
    Ať se pěkně čte! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      Já se vážně skoro klepala jak to naše štěně když vidí kostičku :D
      Už teď doporučuji, pokud bude zítra čas a hlavně síla recenze bude:))

      Vymazat
  5. Moc ti gratuluji k prvnímu recenzáku, a přeji ať se kniha dobře čte :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Četla se vážně dobře, teď abych napsala aspoň uspokojujíxí recezi :D

      Vymazat
  6. Blahopřeji k prvnímu recenzáku! Taky se těším až ten pocit zažiju :) knížka vypadá opravdu zajímavě, tak ať se ti líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!
      Ten pocit si budeš pamatovat hodně dlouho :))

      Vymazat
  7. Moc gratuluji k prvnímu recenznímu výtisku, ten pocit musí být neskutečný :) Budu se těšit na recenzi, Dokonalého cizince jsem si už pořídila a v nejbližší době se na něj chystám :) Hezké odpoledne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsem moc ráda, že jsem si vybrala zrovna tuhle knihu.
      Recenze bude snad brzy a doporučuji knihu už takhle předem :D

      Vymazat
  8. Super, gratuluji k recenznímu výtisku a užij si čtení :) Mně se kniha moc líbila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji! :) Knížka vypadá zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, kniha vypadá zajímavě a ještě více zajímavější je, když ji člověk dočte a kouká s otevřenou pusou :D

      Vymazat
  10. Gratuluji! Po knížce už jsem koukala, ale zatím mám co číst, tak se k ní snad časem dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      Určitě si ji přečti, stojí za to :)

      Vymazat
  11. Také mě láká :) Jsem zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu ji jen a jen doporušit. Doufám, že se mi podaří vystihnout recenze dle mých pocitů :))

      Vymazat
  12. Gratulujem! :) Som zvedavá, ako sa ti kniha bude páčiť a teším sa na recenziu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Recenzi jsem již sepsala, čeká mě ještě korekce a fotky, které nebudou zas tak kvalitní( telefon na opravě, foták v Brně), ale těším na reakce :))

      Vymazat
  13. Gratuluji k prvnímu recenzáku :) O knížce jsem slyšela, všichni si ji chválí, takže mám velkou chuť si ji přečíst taky :) Přeji ti hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem nadšená jako blázen :D Já ji chválím taky :D

      Vymazat
  14. Knížka vypadá velice dobře :-)

    OdpovědětVymazat