čtvrtek 25. srpna 2016

Zápisník cestovatelů

Tentokrát nepřicházím s recenzí na žádnou knihu ani s upoutávkou na knihy příchozí. Naopak já sama začala psát takový deník cestovatelů. Není to žádná nová kniha, kterou píši, ale naopak vytvářím vzpomínkovou knihu na naše výlety, které se začínají množit.

Vždycky se mi líbilo, když jsem na internetu zahlédla cestovatelské diáře a deníky, které se jen hemžily předtištěnými obrázky, řádky, místy na fotografie a já ještě nevím co. Jsou krásné, ale drahé. Navíc postrádají to osobní kouzlo, tu snahu, kdy si něco tvoříte sami.



A tak jsem si doma zabavila zápisník z knihcentra a postupně si ho šperkuji já sama. Je pravda, že inspiraci hledám právě u předražených deníků, ale to tvoření mě prostě baví.

A tak vznikají nové originální příběhy, které jsou pouze jen moje(naše) osobní zážitky, které jsou lepší než kdejaká kniha. Na fokách jsem ty příběhy začernila, ne že bych se za ně styděla, ale protože mi jde spíše o zápisník jako takový. Jsem teprve v začátcích, ale myslím, že se to vyšperkuje raz dva :)


Musím říci, že je to docela zábava a hlavně spojuji dvě svoje vášně. Výlety a knihy. Navíc až si to za pár let přečtu, budu vědět kde jsem všude byla a s kým jsem tam byla. Očekávám, že vzhledem k počtu stránek bude nejeden zápisník. Ale komu by to vadilo. Právě naopak.


No doufám, že se Vám to líbí a třeba i někoho inspiruji k zakoupení případně vlastní výrobě cestovatelského deníku.
Nebo už z Vás někdo má podobný deník?

Katy

18 komentářů:

  1. Něco podobného nám vedla mamka, když jsme byli malí a vždycky je super se tím probírat, co jsme vyváděli před 20ti lety a kde všude jsme byli. Mnohdy si to ani nepamatujeme. Jsou to super vzpomínky. Výborná věc tyhle zápisníky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě jednou budu chtít sedět u fotek a zápisník a vzpomínat, kde jsem to všude vlastně byla a kam pojed příště :)
      Katy

      Vymazat
  2. Cestovatelské deníky jsou moc fajn. :-) Já sama už mám asi čtvrtý. Začala jsem psát v roce 1997 (sakriš to už je let. :-) ) Můj první byl takový ten malý sešitek formát A6, co se do něho měli psát domácí úkoly. Dnes dávám přednost sešitu s tvrdými deskami (formát zůstává stejný) a většinou je čtverečkovaný.

    Krásný letní den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se se čtverečk nikdy nekamarádila, ani ve škole na fyzice :D Ale každému vyhovje něco jiného. Toto je také malý formát, abych ho případně mohla táhnout sebou :)
      Katy

      Vymazat
  3. Jé, to vypadá krásně! Doufám, že mi ho ukážeš i živě! 😉 Mám to ale šikovnou skoro-švagrovou! 😃😉 Možná si něco takového taky časem pořídím, ale nejdřív si musím pořídit někoho, kdo ty výlety bude absolvovat se mnou! 😃😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele můžeš s námi :D Knašem deníku se jedna osůbka ještě vejde :D
      Katy

      Vymazat
  4. To je super vypadá to pěkně! :) Já si vždycky něco takového začnu dělat, ale prostě nevydržím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl vždycky i můj problém :D Ale já si najednou začala vyvolávat i fotky, protože mi chybí fotoalbum, jak bylo dříve tak snad tentokrát to vydržím :D
      Katy

      Vymazat
  5. Páni, to je opravdu krásné :) Hrozně moc se mi líbí takovéto DIY deníky a tobě se hrozně moc povedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Nemám sice u sebe samolepky a takové věci , které bych chtěla, ale já si vystačím i s pastelkou :D
      Bude to ale lepší :)
      Katy

      Vymazat
  6. To vypadá vážně skvěle :) Krásný cestovatelský deník :) Kéž bych si je vydržela vést taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      U mě je to motivace v podobě nadšeného pohledu drahé polovičky :D
      Katy

      Vymazat
  7. Cestovatelský deník mě velmi láká :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věřím, že když to zkusís, bude tě to bavit :)
      Katy

      Vymazat
  8. Šikovná věcička, hlavně na uchování všech vzpomínek. Ať výletů jen přibývá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji velice :) Určitš bude ale spíše přes léto :D
      Katy

      Vymazat
  9. Krásné! Mrkněte na náš eshop: www.planner-addict.cz, kde najdete spoustu různých doplňku na zdobení a vedení diářů + nějaké tipy a triky;-)

    OdpovědětVymazat