pátek 19. srpna 2016

Vyhlášení historicky první čtenářské soutěže na blogu :)


A máme tady výsledky první soutěže. Na začátek Vám chci poděkovat za tak velkou účast. Nebo tedy pro mě je 33 lidí více než jsem čekala :D

 

Vaše vzkazy byly skvělé, některé mě i pobavily a naopak některé mě donutily nad menším zamyšlením. Proto jak jste si určitě všimli jsem pomalu ale jistě změnila vzhled svého blogu. Někteří z Vás mi dokonce psali o rubriku kniha vs film což mě pobavilo. Od září mám přichystanou právě tuto rubriku a mám již nachystané rovnou tři články. Jako první bude Černobílý svět ( The Help ) :)



Jako první tady máme knihu Krvavé příběhy z hradů a zámků od Jana Bauera. O tuto knihu mělo zájem celkem 9 lidí.
A nakonec si knihu odnese Marcela Dutinová.


Další na řadě máme Reinkarnaci – opožděný návrat o kterou se hlásilo celkem 11 lidí. To i mě samotnou překvapilo. Ale odnést si ji může pouze jedna. Ta vyvolená se jmenuje Lucie Čermáková






Celkem 6 lidí mělo zájem o Jak překousnout babičku od Kate Longové, která na trhu slaví svůj bestseller. Touto knihou udělám radost člověku, kterého jsem si strašně oblíbila a jsem za to moc ráda. SEA BOOK

Poslední výherní knihou nám zbývá už jen Strom ztracených vzpomínek. Tuto knihu si přála a nakonec i vyhrála ze 7 lidí Blanka D.



Velká gratulace všem výherkyním a velké dík všem zúčastněním. Výherkyně poprosím o zaslání doručovací adresy na email – cotakhlerecenze@gmail.com  


Jestliže se do neděle nějaká z výherkyň neozve, budu muset losovat další. Jakmile se přihlásí všechny čtyři výherkyně, odesílám jejich výhru poštou.

Hlavně nezoufejte, mám v plánu další soutěže, které ale budou o trochu těžší a budete muset projevit trochu čtenářského ducha :)
KATY


















8 komentářů: