sobota 16. července 2016

Týden ticha

Ahoj všem :)
Jak jste si mohli všimnout, tak se tu nějakou dobu vůbec nic nedělo. Já si totiž konečně po dvou letech udělala dovolenou celých 6 dnů a 5 nocí pod stanem. Sice jsem tam zahálela s blogem, ale určitě jsem se nezahálela se čtením. I když nečetla jsem pořád, ale spíše jen po večerech, pod jednou extra svítivou lampičkou. 




Takže jsem o své dovolené přečetla nově koupenou FARMU, narozeninovou DÍVKU VE VLAKU, moji první Jojo Moyes  a její NEŽ JSEM TĚ POZNALA ( ještě teď mám slzy v očích) a CO JE TVOJE, JE I MOJE a PINOCCHIA. Na první zmiňovanou knihu, Farmu, mám již skoro sesmolenou recenzi i na pc, protože jsem si ji ihned po přečtení napsala na papír. A pozor, jedná se o moji první recenzi psanou v Ich formě! No jsem na to zvědavá.



A co mě tedy v nadcházejícím týdnu čeká? Jako vždy spousta práce, ale přesto se můžete těšit na recenze, článek o nových knihách, povinnou četbu a unboxingy recenzních knih. Jsem zvědavá, jak všechno budu stíhat, ale budu se snažit. No a teď se jdu konečně podívat na Vaše vzkazy a VAŠE RECENZE :)

Pěknou neděli, Vaše Katy :))
PS : Na závěr jen malá ochutnávka z dovolené :)




6 komentářů:

  1. Doufám, že jsi si dovču užila :) Koukám, že ti ji zpříjemnily samé pěkné knihy :) Na Dívku ve vlaku a Než jsem tě poznala, se určitě chystám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, to je spousta knih za 6 dní a 5 nocí. :-D Dívku ve vlaku, Pinochia i Než jsem tě poznala, už mám přečteno. Zajímá mě ta Farma, každý o ní píše, musím si jí taky pořídit. :-D Akorát nevím, jak moc vhodná, to je četba pod stan. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Na recenzi Farmy se už moc těším :)
    Snad sis dovolenou užila a načerpala spoustu síly na navrácení do reality (toto úplně nesnáším, když se po dovolené vracím do reality) :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. U než jsem tě poznala jsem taky brečela jak želva :-)) P.

    OdpovědětVymazat
  5. Opožděně tě vítám zpátky z dovolené, určitě sis jí užila :) Na dovolenou pojedu bůhví kdy, asi až v září a taktéž si s sebou vezmu zásobu knížek... Už se těším na tvé recenze!
    Nia, http://bookeers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Na dovolenou jsi si přibalila samé zajímavé knihy. :) Než jsem tě poznala je moje oblíbená, probrečela jsem u ní hodně stránek.

    OdpovědětVymazat